هواپیمایی آسمان iran aseman airlines

هواپیمایی آسمان iran aseman airlines
 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هواپیمایی آسمان و آدرس iaa.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 !!برای رفتن به سایت اصلی هواپیمایی آسمان بر روی لوگو سمت راست شرکت !!

!!کلیک کنید با تشکر !!



آدرس: ایران-تهران- فرودگاه مهرآباد - شرکت هواپیمایی آسمان صندوق پستی: 1476-13145 تلفن: 14-66035310-61101 فکس: 66030413

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 3 شهريور 1398 ] [ 19:50 ] [ علیرضا شعبانی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اولین وبلاگ هواپیمایی آسمان من میخواهم شما را با شرکت هواپیمایی اسمان اشنا کنم من دانشجوی رشته تعمیر و نگهداری هواپیما هستم a&p
موضوعات وب
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 20988
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

 هواپیمایی آسمان